Renault GCC

Renault GCC appoints new Marketing Director

French car manufacturer Renault has announced the appointment of Benoit Turibe from August as its new Marketing Director for the Gulf region. Turibe brings over 10 years of experience working with Renault in Europe, across the product marketing, events communications, public relations and advertising fields. His new position with Renault GCC will see him take responsibility for developing and deploying Renault’s global marketing policy throughout the region, and helping to build the brand’s image across the Middle East.

Read More …

سيارة “رينو فلوينس” الجديدة تصل إلى أسواق الدولة

سيصبح الآن بإمكان قائدي السيارات الاستمتاع بتجربة فريدة في القيادة والأداء المتميز من خلال سيارة “رينو فلوينس” الجديدة العصرية الرحبة المصممة خصيصاً لدول الخليج، وذلك عند وصولها لدى وكلاء “رينو” في الدولة والمنطقة هذا الأسبوع.

لقد روعي عند تطوير “رينو فلوينس”، التي يتم تصنيعها في كوريا، ظروف القيادة المحلية واحتياجات ورغبات العملاء. وعلى غرار سيارة “رينو سافران”، يهدف هذا الطراز الجديد إلى أن يكون عاملاً رئيسياً في تحقيق النمو للشركة الفرنسية خلال الأعوام القليلة المقبلة.

وأعرب المدير التنفيذي لشركة “رينو الخليج” مستنصر لكدوالا، عن ثقته بأن إطلاق “فلوينس” من شأنه الإسهام في زيادة المبيعات بشكل عام فضلاً عن تعزيز مكانة العلامة التجارية في الوقت نفسه من خلال عرض شعار علامة رينو التجارية “Drive the Change”

Read More …

Browse archives